Értesítem a Tisztelt Lakosságot, hogy a kialakult koronavírus veszélyhelyzetre tekintettel a Kisari Közös Önkormányzati Hivatal székhelyén (4921. Kisar, Tisza utca 6.) 2020. március 16-tól – visszavonásig – az ügyfélfogadási rend az alábbiak szerint módosul:
Hétfőn és Csütörtökön 8.00 – 10.00 óráig.
Kérem, hogy a folyamatos hivatali munkavégzés érdekében az ügyfelek csak a fenti időpontban intézzék ügyeiket személyesen a Polgármesteri Hivatalban.
Arra kérem az ügyfeleket, hogy az átmeneti időszakban a telefonos (tel. szám: 06-44/510-255) és az elektronikus (kisarkorjegyz@t-online.hu) ügyintézést részesítsék előnyben az ügyfélfogadási időn kívül.
Tájékoztatom továbbá az ügyfeleket, hogy az Önkormányzati Hivatali Portálon az önkormányzati adóhatósági ügyeket – Ügyfélkapus azonosítást követően – elektronikusan is kezdeményezheti az alábbi webes elérhetőségen:
https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
Igénybe vehető elektronikus ügyintézési szolgáltatások: Ügyindítás elektronikus űrlap kitöltésével, önkormányzati adóegyenleg lekérdezés, elektronikusan indított önkormányzati ügyek nyomon követése.
Felhívom a lakosság figyelmét, hogy a veszélyhelyzetben alkalmazott időszakban a hivatal épületében az ügyfélfogadás idején kívül csak a hivatali dolgozók tartózkodhatnak.
Segítő közreműködésüket és megértésüket köszönöm.
Kisar, 2020. március 16.
Tisztelettel:
Dr. Fedics István
jegyző